3 Cara Mulakan Perniagaan Shaklee

Secara jujurnya, tidak susah untuk berjaya dalam business ni kecuali RAJIN, SABAR dan KUAT BERUSAHA. Kita hidup di bumi yang bulat, dan semua benda sentiasa berkait rapat, orang putih cakap ‘Connected’. Yang menyempurnakan kehidupan kita adalah Segi Tiga. Kenapa segi tiga? Sebab kebanyakkan faktor berjaya dipengaruhi dengan 3 aspek. Contohnya, orang yang ingin berkahwin, dia kena bercinta atau merisik dulu, lepas tu tunang atau kahwin terus, lepas tu ada anak. Untuk dapatkan lesen memandu, pertama kita kenalah belajar dulu, lepas tu ujian memandu, barulah dapat lesen memandu. Pemanduan yang selamat juga perlukan tiga segi ini, faktor Pemandu, Kenderaan dan Teknik Pemanduan yang betul barulah kita sampai ke satu destinasi yang di tuju dengan selamat. Bayangkan ada kenderaan, dan teknik pemanduan tapi pemandu dia mabuk, bahaya bukan? Ataupun pemandu memang terlatih, teknik memang high class la orang cakap, tapi kereta pun kurang tayar, jawapan dia tetap bahaya. Kalau salah pakai segi tiga apa akan jadi? Cinta tiga segi la nama dia. Hahaha! Just kidding.

So malam ini, saya mau kongsikan sedikit bagaimana mulakan business Shaklee. Ramai di luar sana yang suka buat business bukan? Ada yang minat, ada yang sebab terpaksa. Ya lah, sekarang kalau gaji RM1,200 saja, macam mana mau survive. Kalau dapat kawan yang berlagak lagi, mau juga ikut lagak dia, lagak papa kedanalah jawabnya. Zaman sekarang, tidak ramai remaja atau dewasa yang berumur awal 20an pandai mengatur langkah business. Mereka beranggapan, selepas habis study, kerja hakiki adalah tapak permulaan menjana pendapatan atau sebab desakan untuk bayar balik PTPTN. Masalahnya, student mana ada duit banyak kalau mau buka business besar. Ada pun cukup untuk beli canopy setelah ikat perut 6 bulan untuk berjualan di tepi jalan. Dengan Shaklee, sangat mudah, hanyalah bermodalkan RM69 sahaja, siapa saja yang berumur 18 tahun ke atas layak memulakan business Shaklee.

3 Cara Mulakan Perniagaan Shaklee

  1. GUNA – Kenali Shaklee tidak sah dengan terus mulakan business tanpa mencuba produknya dahulu. Tidak salah membuat sedikit research sebelum memulakan perniagaan bersama Shaklee, namun begitu berkenalanlah dengan Shaklee melalui penggunaan produk Shaklee. Kalau rasa produk Shaklee mahal, cuba Peppermint-Ginger Plus Shaklee (90 Tablet) dengan harga RM50.35 sahaja. Peppermint Ginger Plus mengandungi formulasi 4 herba termasuk pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk membantu penghadaman dan melegakan kembung perut. Pudina dan halia sering digunakan secara tradisional bagi menenangkan dan melegakan perut. Ia juga membantu melawaskan penghadaman. Jadilah diri anda sebagai testimoni yang terbaik.
  2. KONGSI – Selepas mendapat manfaat daripada pengambilan produk Shaklee, kongsikan pengalaman anda. Saya percaya pasti keputusannya baik sekiranya diambil dengan konsisten. Ceritakan bagaimana Shaklee tengah mengubah kehidupan anda, daripada kurang sihat jadi sihat, belajar tentang nutrisi dan kepentingannya dan semua perjalanan bersama Shaklee. Gandakan perkongsian sebab itu adalah perkara penting yang perlu anda lakukan untuk mengembangkan perniagaan anda. Ingat apa iklan yang selalu kita tengok di TV? McDonald, KFC, Coca-Cola, semua ini makanan segera yang boleh memudaratkan sekiranya diambil terlalu kerap, tetapi kerana mereka tidak pernah putus mengiklannya produk mereka, business mereka semakin hari, semakin ramai. Sedangkan syarikat macam ini yang sudah mendapat untung berjuta ringgit, apa masalahnya kita beriklan untuk satu yang menjana kesihatan kita?
  3. BINA – Kembangkan perniagaan Shaklee anda dengan mengajar anak anak Shaklee anda. Zaman sekarang tidak perlu kita buat fully offline coaching, tidak perlu kita datang ke rumah downline, menyusahkan downline buat air lagi untuk explain itu ini. Downline yang bijak, akan cuba korek rahsia kejayaan anda, dan mereka tidak akan diam diam dan hanya tengok kamu berjaya. Malu bertanya sesat jalan bukan? Cuma, janganlah biarkan anak anak Shaklee kita macam begitu saja. Walaupun mereka join member hanya untuk makan supplemen, memberi semangat dan bagi petunjuk kepada mereka juga salah satu cara kembangkan perniagaan anda. Ingat, bersatu kita teguh, bercerai kita roboh.

Jangan tunggu lama, sebab lagi lama kamu berfikir lagi lambat pulangannya. Bukan saja pulangan dari segi cash, untuk belajar juga memakan masa. Yang penting langkah pertama sudah dibuka.

IMG_7419

Apa keistimewaan kalau ambil Shaklee dari saya?

Ini feedback dari downline dan customer yang ambil dari saya:-
💚 Free consulation (Sudah Pasti)
💚 Dapat Free makan 😅 (Sekali sekala)
💚 Sometime Free Vitamin (Untuk testing)
💚 Tiada tekanan mau beli produk
💚 Tiada tekanan mau cari orang join business
💚 Banyak sharing resepi
💚 Banyak info menarik
💚 Senang tolak ansur
💚 Penghantaran yang mantap
💚 Chemistry yang jarang ada
💚 Paling best dapat jumpa saya 😍

Jadi siapa siapa yang rasa kurang kasih sayang berbusiness, betul betul mau jana income lebih, atau rasa mau cuba ESP kah,Vitamin C kah,jangan malu dan segan,PM sahaja. Saya akan cuba yang terbaik untuk memastikan kita puas hati. Saya jenis yang cergas dan ceria tanpa mengira bangsa dan agama. Bersikap terbuka walaupun diberi kritikan. 😁

 

 

Kalau berminat mau tau kelebihan Bisnes dengan teknik halimunan atau teknik ninja kami,boleh baca terus dibawah.
.
.
Kelebihan Bisnes dengan Shaklee
.
.
🌸Join member terus dapat:
Keuntungan beli harga ahli
Untung retail sehingga 25%
Peluang jana pendapatan demi kesihatan sekeluarga
Sesuai dengan Pelajar, Suri Rumah, Kekangan Pergerakkan, Sibuk dengan anak anak, etc.
.
.
🌸Kebebasan berurusan:
Transaksi pembelian boleh dilakukan di www.Shaklee2u.com.my dan branch terdekat anda
Boleh order online dan penghantaran terus ke pelanggan
Tidak perlu simpan stock
Tidak perlu modal ribu-ribu
Kumpul point dan tukar kepada bonus tunai setiap bulan serendah RM23 dan infiniti
.
.
🌸Bonus Reward:
Peluang Cash Bonus & Insentif
Peluang Insentif Kereta
Convention Shaklee
Percutian antarabangsa lima bintang
Peluang mengerjakan Umrah (Muslim)
Reward bonus dari leader leader
.
.
🌸Product knowledge & marketing:
Online coaching Telegram, Whatsapp, Video Live, etc.
Secret Group mengungkap Rahsia Marketing Online, Cara Menulis Blog, Cara Meluaskan Perniagaan, etc.
.
.
🌸Modal
RM68.90 atau FREE MEMBERSHIP dengan setiap pembelian 200uv seperti Twin Pack Vivix
.
.
Healthier Life, Happier Life

Untuk order direct dengan saya, whatsapp terus:

–> www.wasap.my/60168128716
–> www.wasap.my/60168128716
–> www.wasap.my/60168128716

Dapatkan Shaklee anda hari ini.

Contact saya untuk daftar secara esklusif.

Girllyen Marcie (#Focus369)
Your Trusted SID
Pengedar Shaklee
Seluruh Malaysia
Tel: 0168128716
Email: detoxbah@gmail.com
FB: www.facebook.com/detoxbah
Instagram: www.instagram.com/detoxbah

* Walaupun produk produk ini membantu meningkatkan kesihatan, tapi tidak bermaksud produk ini bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

14 thoughts on “3 Cara Mulakan Perniagaan Shaklee

Leave a comment